Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.08.2016 15:12 - Форекс - примамка за малките рибки
Автор: jacomoo Категория: Други   
Прочетен: 3311 Коментари: 9 Гласове:
12

Последна промяна: 08.08.2016 09:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Може ли да се печели от форекса?
Този въпрос са ми го задавали поне стотици пъти, защото с форекс се занимавам отдавна. Когато написах първия ред  се опитах да си спомня и  да проверя колко отдавна. Помня, че Буш младши влизаше в Ирак, и аз търсих неистово 1000 $ , защото имах приятел, който по  телефона правеше сделки, чрез някакъв брокер индиец, с който си говориха на "Таварищ", обаждайки  му се по телефона до Лондонското сити. Реших да намеря още  двама човека и да инвестираме по 350$, но третия се бавеше. Войната започна и първите 7 дни всеки ден долара падаше с по 1 цент, а аз пресмятах , че всеки ден губихме по 1000 долара. Накрая на седмия ден решихме да не чакаме третия човек и двамата с едно джипи да вкараме по 530 $. Занесох парите на приятелчето, с което бяхме отраснали., Човекът се обади по телефона пред мене до "Таварища"в Ситито , каза му да продаде 100 000$, и ме предупреди, че ако доларът се качи само с 1 цент от посочената цена, ние ще сме загубили нашите 1000 долара. На следващия ден на обяд ги бяхме загубили и  пихме по една студена вода. Това ми беше първата сделка в която участвах. На следващия ден разбрах, че една  българска фирма  вече предлага платформа. После се появиха и други, но това , че бях ядосан от избягалата ми печалба, ме накара да опитам отново, а после и пак, и пак.... След толкова време още помня мъдростта която се опитваше да ми налее моя приятел. Той ми каза буквално думите които помня и сега:   - Питаш ме дали можеш да спечелиш? Представи си че ей там- и посочи на 5 метра пред нас на пътя! -..... се запалят и горят твои 10 000 $, ще можеш ли да имаш самообладанието да не се ядосваш? Ще можеш ли да губиш? Виждал съм хора които могат да печелят, но не съм виждал човек да може да губи. Тогава не можах да отговоря, но по- късно съм гледал и по- големи суми как ми изгарят на финансовите пазари. "Пазари" ли казах? Голяма грешка! Ако някой си мисли, че има финансови пазари (както го учат дебелите написани книги), веднага да затвори тази страница и да ми  тегли една майна, няма да му се обидя. Другите които ще продължат да четат, да са готови ако някой им каже, че слънцето изгрява от изток, да знаят, че в форекса няма посоки, няма финансови слънца или гурута, няма  индикатори....нищо няма което да им помогне истински. Защо ли? Няма пазари и всичко е манипулация. Не вярвате ли? 100 факта имам, но нека ви кажа поне един, който лесно може да проверите. Когато  стана аварията във Фокушима, йената трябваше да се срути, защото Япония губеше не по- малко от 100 мириарда долара, а какво се случи? Така се вдигна йената , все едно намериха златото на цар Соломон в Японско море.  Защото ако не бях прав и ако имаше нещо, само за 24 часа, ще могат с 10 долара, да са станали  милионери. Но никой не е станал и  тези които пишат дебелите книги, никога няма да кажат, че са вкарали 1000$ и са взели 100000$, защото го не могат, а и написаното им е блудкава лъжа. Затова още на първата година спрях да чета технически и всякакви други анализи. Намерете ми човек, който е написал една такава книга и е проверил  това което е написал и примерно  е увеличил капитала си само 100 пъти, аз ще му се поклоня тук в мрежата, и пред всички ще му кажа колко е велик! Обещавам, но няма да има такъв! Пак да попитаме: - Може ли да се печели от форекса? Много хора познавам които са опитвали, но....ако трябва да съм обективен, от около 200 човека които познавам само 2 ма са напред. Единият е от Варна и си купи чисто нов Мерцедес преди години, после спря и поне 5 години избяга от форекса.  Другият е моят стар приятел "Таварища", той си построи огромна къща в престижен квартал до София, караше нови  БМВ- та и на 3 години ги сменяше. Но  преди 3 години ми се обажда по телефона и казва: -Форексът не е това което беше. Вече нищо не може да се спечели от него. Само губя от месеци и трябва да се махна веднага и веднъж за винаги, но страшното е че друго не мога да правя. Друга работа не съм работил. Слава Богу, намери си хубава работа, взема по 2000 лева на месец, но сега е спокоен, а остави такива като мене да се пържим на бавен огън! Знам, че в гърдите ви напира един въпрос: - Щом няма смисъл и щом най добрите не виждат смисъл, аз какво още правя на него? Май няма да мога да ви отговоря еднозначно. След хилядите безсънни нощи, след хилядите загубени долари има ли наистина смисъл? Да, ще ви кажа печалби има и ще ви кажа от къде идват те. От моята стратегия, че всичко в форекса е една огромна лъжа. Лъжа в която се използват могъщи средства за да се поддържа. Но печалбите на лъжците са още по- големи. Бих казал- огромни,  хиляди милиарди и познайте от къде идват. От малките рибки,които сме ние,  а ако трябва да съм още по обективен, от алчността на хората. Вече съм убеден, че само тези които не са алчни могат да направят нещо. Критерии ли? Този който и на малкото е доволен, при него може да дойде и повече. Имам още един критерий: Този който може да даде на бедната старица някой лев да си купи хляб или лекарства, е по подготвен от този който е прочел и 100 книги, но май още не съм срещнал такъв човек.

 Симеон Коев



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goro82 - Намерете ми човек, който е написал ...
04.08.2016 18:16
Намерете ми човек, който е написал една такава книга и е проверил това което е написал и примерно е увеличил капитала си само 100 пъти, аз ще му се поклоня тук в мрежата, и пред всички ще му кажа колко е велик! Обещавам, но няма да има такъв!

Аз съм готова да ти докажа , че не си прав приятелю.
цитирай
2. goro82 - Пазарите се влияят от рационални и ...
04.08.2016 18:41
Пазарите се влияят от рационални и ирационални фактори.Икономистите не знаят как да анализират ирационалните фактори. Ние не можем да си позволим лукса да игнорираме ирационалната страна на нещата. Затова използвам астрологични анализи, които ми дават възможност да разбера и предскажа някой нерационални фактори на пазара. Слънцето и разположението на планетите влияе върху настроението на хората, а тези настроения на свой ред оказват въздействие върху пазарите. Хората, също както и животните се влияят от магнитните полета, а ние знаем, че слънцето и планетите оказват силно влияние над магнитните полета на земята. Това не е някаква налудничава идея, а факт, който много пъти е бил доказван. Вярно е също така, че позицията на планетите, както и явленията по повърхността на слънцето, оказват въздействие върху магнитните полета на земята.
По- голяма част от хората си мислят, че новините на политици, икономисти и финансисти са причина пазарите да изберат дадена посока. На нас хората ни е доста по лесно да приемем, че нещата се случват рационално, а не емоционално. Тук е времето да разбием този мит. За наша радост или пък за съжаление ние сме емоционални същества и като такива, всеки аспект от живота ни е свързан с вземането на решения, на базата на моментното ни настроение. Може би са малко хората, успяващи изцяло да се подчиняват на разума си.

Дж. П. Морган " Всеки може да стане милионер, но за да станеш милионер ти трябва астролог"
цитирай
3. jacomoo - Коментар към Горо 82
04.08.2016 19:19
"""увеличил капитала си само 100 пъти, аз ще му се поклоня тук в мрежата, и пред всички ще му кажа колко е велик! Обещавам, но няма да има такъв!

Аз съм готова да ти докажа , че не си прав приятелю.""
Зная , че може да не съм прав, и това само ще ме зарадва. Аз без да съм написал нито една книга веднъж от 16$ успях да направя 3600$ за 6 работни дни. При това твърдя , че нямам успехи. Но ако казваш , че някой работи със замаха на Ганг, наистина ще му се поклоня тук в мрежата.
Ако за ирационалните фактори имаш в предвид задкулисните манипулации, ще се съглася и с това. За да си наясно с тях, потърси един случай в който Дейвид Айк вкара актьор-"милиардер", на една Бранденбургска среща, и там вземат решение цената на нефта от 35 $ да скочи на 150 и после пак да се върне. Това ли наричаш пазар?
цитирай
4. goro82 - Има една стара поговорка: "Не ...
05.08.2016 10:11
Има една стара поговорка: "Не хвърляйте бисерите си на свинете."
цитирай
5. jacomoo - Пак се съгласям с тебе!
05.08.2016 10:47
Добре че има още няколко бисера които не мисля да показвам!
цитирай
6. pando - 100% истина
05.08.2016 22:51
Пазарната икономика е основана на спекулацията/шашмалогия и шарлатания/...И ако искате да направите математичен модел...значи сте останал на умствено равнище в забавачката. Икономистите са като сеизмолозите,след голямо разрушително земетресение веднага заявяват : Да,отдавна знаехме,че това ще се случи тука...
цитирай
7. georgema - прочети това
17.08.2016 10:29

http://forextraderbg.blogspot/

Наука ли е икономиката?!
Голяма част от икономистите и финансистите в България са завършили в престижното учебно заведение Университет за национално и световно стопанство (УНСС) икономика, финанси, международни икономически отношения (МИО). Спомням си преди години, когато някой завършил МИО ходеше по улицата, егото му се носеше поне два метра над него. Ако го питат какво е завършил, с гордост ще каже: „Как какво, МИО в УНСС!“. Сега даже са си го написали във Фейсбук профилите.

Според черната статистика по-голяма част от хората, загубили огромни суми пари на форекс, са завършили именно това престижно учебно заведение.
цитирай
8. jacomoo - georgema
18.08.2016 17:31
Не знам защо. но този коментар съм го чел някъде другаде. Не казвам, че не е твоя....а може бу Дежа-Ву!
цитирай
9. georgema - Прочети това и ще разбереш
05.09.2016 19:46
Прочети това и ще разбереш защо преди години е имало хора които са печелили а сега всики губят
За троловете, форумите и Investor
http://forextraderbg/2016/09/investorbg.html/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jacomoo
Категория: Други
Прочетен: 62541
Постинги: 38
Коментари: 70
Гласове: 134
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930